Liefdevol annuleringsbeleid
Lieve klant,
Ik begrijp dat er soms onverwachte situaties ontstaan waardoor je een afspraak moet verzetten of annuleren. Toch wil ik je vragen om dit, indien mogelijk, minimaal 24 uur van tevoren aan mij door te geven. Als kleine ondernemer plan ik mijn tijd zorgvuldig in, zodat ik jou en al mijn andere klanten de beste service & aandacht kan bieden.
Wanneer een afspraak last-minute wordt geannuleerd of verplaatst, blijft er een lege plek in mijn agenda achter die ik niet meer kan opvullen. Dit betekent niet alleen een verlies voor mij, maar ook langere wachttijden voor anderen – en misschien zelfs voor jou in de toekomst.
Daarom hanteer ik de volgende regeling:
- Bij annulering of wijziging binnen 24 uur ongeacht de reden breng ik 50% van de behandelkosten in rekening.
- Bij een no-show (niet verschijnen zonder bericht) wordt 100% van de behandelkosten in rekening gebracht.
Dank je wel voor je begrip en respect voor mijn tijd.
Liefs Laura, Le papillon